Terug naar huis - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Marjo-Ter-Wilma-Michel-Tilly-John-Petra-Henri 8 friends - WaarBenJij.nu Terug naar huis - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Marjo-Ter-Wilma-Michel-Tilly-John-Petra-Henri 8 friends - WaarBenJij.nu

Terug naar huis

Door: Marjo

Blijf op de hoogte en volg Marjo-Ter-Wilma-Michel-Tilly-John-Petra-Henri

08 April 2016 | Nepal, Kathmandu

Op dit moment staan we klaar voor vertrek naar huis. Thuis hebben we nog tijd nodig om alle indrukken verwerken, want wat hebben we veel gezien / gedaan.
Het drukke programma heeft ervoor gezorgd ( en de WiFi) dat er er een stuk minder aandacht aan deze site is besteed.
Voor alle volgers foto's volgen als we weer thuis zijn.
Het is goed om weer naar huis te komen, dus tot gauw !
Namens de 8friends!

• 08 April 2016 - 06:47

Peggy:

Hallo vakantiegangers .
    We hebben genoten van alle reisverslagen.
    Goede reis terug en welkom home
    Tot gauw .

• 08 April 2016 - 07:14

Monique:

Ben benieuwd naar de verdere verhalen van jullie,en ook de foto's.
    Maar voor nu wens ik jullie een veilige terugreis.

• 08 April 2016 - 08:18

Hannie:

Ik wens jullie een goeie terugreis. Ben benieuwd naar jullie verhalen en foto's!
    Mich en Wil tot gauw!

• 08 April 2016 - 09:06

Marlene:

Het was heel fijn om op deze manier een indruk te krijgen van jullie reis. Een voorspoedige terugreis gewenst en nog een aantal fijne dagen om uit te rusten thuis want dat zal wel nodig zijn. Bedankt en tot snel.

• 08 April 2016 - 09:32

Enny:

Goede thuisreis en verheugen ons op de verhalen en foto's.
    Enny en Ger

• 08 April 2016 - 11:31

Ton En Jos:

Wij wensen jullie een goede terug reis, eerst lekker bijkomen en daarna lekker bijkletsen.
    Ton en Jos

• 08 April 2016 - 14:40

Anneke :

Wij wensen jullie een fijne thuis reis . En dan goed uitrusten en alle mooie indrukken verwerken. Maar dat zal wel maanden duren

• 08 April 2016 - 16:05

Bèr:

goede reis terug. Ben nieuwsgierig naar jullie verhalen en foto's. Groetjes Bèr.

• 08 April 2016 - 20:23

Bellinda :

Een hele goede terugreis de tijd is weer omgevlogen.