3 april Jungle - Reisverslag uit Lumbini, Nepal van Marjo-Ter-Wilma-Michel-Tilly-John-Petra-Henri 8 friends - WaarBenJij.nu 3 april Jungle - Reisverslag uit Lumbini, Nepal van Marjo-Ter-Wilma-Michel-Tilly-John-Petra-Henri 8 friends - WaarBenJij.nu

3 april Jungle

Door: Tilly namens 8 friends

Blijf op de hoogte en volg Marjo-Ter-Wilma-Michel-Tilly-John-Petra-Henri

04 April 2016 | Nepal, Lumbini

Na een heerlijke nacht slapen werden we gewekt door oerwoudgeluiden.
De dag begonnen met een lekker ontbijtje. Het park is 30 jaar geleden gekocht door een Duitser, die het personeel heeft geleerd hoe ze broodjes moesten bakken.
Om 7.00u zijn we vertrokken voor de kanotocht op de rivier. We hebben heel wat krokodillen gezien en verschillende vogelssoorten.
Daarna een wandeling langs de rivier gemaakt, en een bezoek gebracht aan een ander Tharu dorp.
Bij terugkomst weer een lekker kopje koffie of thee, aansluitend geluncht.
Om 13.00u verzamelen voor de jeepsafari.
We werden vervoerd in grote 7 persoonsjeeps en zijn de jungle in gereden.
Iedereen was muisstil, om maar niets te hoeven missen.
En ja hoor, opeens stopte de jeep. Er was een neushoorn gesignaleerd door de gidsen. Er zijn dus heel wat plaatjes geschoten!
Onderweg hebben we nog meer neushoorns gezien, en verder herten, bisons, wilde zwijnen, vogels en een hagedis van zo'n 70 cm. In de rivier nog een 4
De jeepsafari heeft ruim 4 uur geduurd, en het was weer snikheet, dus iedereen was blij met een verfrissende douche. Hierna was het alweer tijd voor het diner en daarna weer lekker slapen omdat we er de volgende ochtend alweer om 4.30u uit moesten voor het vertrek naar Pokhara.

• 04 April 2016 - 18:36

Hannie:

Hoi allemaal,
    Druk programmma hebben jullie! Straks zijn jullie aan vakantie toe! Schitterend om te lezen wat jullie al allemaal gezien hebben. Doe voorzichtig en tot het volgende artikeltje!
    Gr. Sjaak en Hannie