eerste kennismaking Delhi - Reisverslag uit Delhi, India van Marjo-Ter-Wilma-Michel-Tilly-John-Petra-Henri 8 friends - WaarBenJij.nu eerste kennismaking Delhi - Reisverslag uit Delhi, India van Marjo-Ter-Wilma-Michel-Tilly-John-Petra-Henri 8 friends - WaarBenJij.nu

eerste kennismaking Delhi

Door: 8 friends

Blijf op de hoogte en volg Marjo-Ter-Wilma-Michel-Tilly-John-Petra-Henri

21 Maart 2016 | India, Delhi

We zijn om 12.15u in de bus gestapt voor een citytour n New Delhi. Eerst onze ogen uitgekeken naar de voor ons vreemde beelden, mensen die op straat liggen, iedereen die door elkaar loopt, fietst, rijdt. De enthousiaste gezichten die ons bekeken toen we in de bus zaten.
we zijn als eerste uitgestapt bij de Qutub Minar toren. De hoogste van steen gebouwde minaret in Delhi. Hierna hebben we de Humayuns Tomb bezocht. Dit is het oorspronkelijke voorbeeld van de Taj Mahal.
vervolgens langs de India Gate (naar voorbeeld van de Arc de triomph)
En het Parliament house.
toen werden we naar het hoogtepunt van de dag gebracht, de Jama Masjid Moskee. Zeer indrukwekkend! Dit is een Moskee van de Sixhs, waar iedereen welkom is en er dagelijks een warme maaltijd kan halen. Het hele gebeuren wordt gerund door vrijwilligers. We hebben het allemaal mogen bekijken en zijn ook in de gaarkeuken geweest. Iedere dag worden hier 2,5 tot 3000 maaltijden bereidt.

john en Tilly hebben een prive rondleiding gehad!
Aansluitend naar het restaurant gereden voor het diner, wat voortreffelijk smaakte.
aan het eind van de dag, rond 20.30u zijn we naar bed gegaan, doodmoe van alle indrukken.

• 21 Maart 2016 - 14:38

Maud&Liam:

Hallo allemaal,
    Wat een mooie dag! Mooie foto's, ziet er indrukwekkend uit.
    De mensen zien er vriendelijk uit.
    Hier gaat alles goed.. Slaap lekker en een fijne dag morgen, op naar het volgende avontuur!
    Liefs Maud en Liam

• 21 Maart 2016 - 16:40

Belinda:

Leuk zeg! Het lijkt me idd wel erg warm! Veel plezier allemaaaaal!

• 21 Maart 2016 - 19:12

Ruud, Jolanda, Rik En Isa:

Fijne vakantie !!!
    Groetjes uit Weert.

• 21 Maart 2016 - 21:20

Ton En Jos:

Mooie foto`s en goed te vernemen dat jullie het zo goed naar je zin hebben. Geniet, wij werken wel!!

• 22 Maart 2016 - 08:35

Klaas En Diana:

Hallo vakantiegangers! Het grote avontuur is begonnen. Geniet van alles wat op jullie pad komt, maak mooie foto's zodat wij hier in mindere temperaturen jullie op de voet kunnen volgen! Heel veel plezier met elkaar. Liefs uit Oirsbeek.

• 22 Maart 2016 - 17:50

Gerda Portz:

hoi allemaal mooie foto's hier is het goed vandaag erwtensoep met pannenkoek
    gehad en koffie gehad en de groetjes van sjeng en gerda

• 22 Maart 2016 - 23:29

Nellie Spork:

Goh, wat leuk, lijk wel of ik zo mee reis, mooie foto s zeg, heel indrukkend moet dit zijn.
    Lieve groetjes van mij.