Einde van de reis - Reisverslag uit Landgraaf, Nederland van Marjo-Ter-Wilma-Michel-Tilly-John-Petra-Henri 8 friends - WaarBenJij.nu Einde van de reis - Reisverslag uit Landgraaf, Nederland van Marjo-Ter-Wilma-Michel-Tilly-John-Petra-Henri 8 friends - WaarBenJij.nu

Einde van de reis

Door: Marjo

Blijf op de hoogte en volg Marjo-Ter-Wilma-Michel-Tilly-John-Petra-Henri

17 April 2016 | Nederland, Landgraaf

Hallo alle volgers. Zoals beloofd zou ik nog wat foto's toevoegen. Ik ga een poging wagen maar weet niet of dit nu wel gaat lukken.
We zijn nu ruim een week thuis en bijgekomen van deze bijzondere, indrukwekkende maar ook vermoeiende reis.
Bedankt voor de reacties die wij mochten ontvangen. Altijd leuk om te lezen.
Wie weet tot een volgende keer!

  • 18 April 2016 - 05:13

    Wim:

    Dag 8 vrienden. Heb met meer dan gewone belangstelling de verslagen gelezen. Heb zelf een aantal steeds volgeboekte reizen naar India en Nepal ontwikkeld en ook allemaal zelf uitgevoerd. De route die jullie hebben gevolgd is op een paar punten na de zelfde die ik heb gevolgd. Alleen de rit naar Varanasi heb ik met een vliegtuig gedaan en ook van Varanasi naar Kathmandu zijn wij gaan vliegen. In Nepal deden wij Club Himalaya aan op 2500 meter hoogte met de zon opgang op (vroeg opstaan) het dak terras.
    Probleem wat ik ben tegen gekomen is de dagelijkse stoom uitval in Nepal. Is geen stroom uitval maar bewust op vaste tijden. Geen geld voor energie was de uitleg.

    Maar alles bij elkaar kan ik me voorstellen dat een reis naar India en Nepal iets is wat je nog jaren zal bij blijven. Met 40 man en 48 riksja’s naar de rivier in Varanasi, wat een onvergetelijk iets en om dan geen mens kwijt te raken. Heb van mijn reizen een serie foto’s, een paar duizend en wat een wereld. Mocht ik volgend jaar weer richting Limburg komen dan kunnen we er over bomen want ik leerde van mensen die mee waren geweest met mij reizen dat pas thuis duidelijk werd wat men had gezien.

    Groetjes, uitrusten en op naar meer.

    Wim

  • 18 April 2016 - 11:19

    Klaas En Diana:

    Mensen wat hebben jullie een geweldige reis gemaakt. De foto's zijn schitterend! Laat alle indrukken maar lekker zakken en geniet nog lekker na. Fijn dat alles goed is gegaan. Deze reis hebben jullie in de pocket. We volgen, bij de volgende reis! Liefs

  • 23 April 2016 - 05:47

    Monique:

    Prachtige foto's!

  • 05 Mei 2016 - 07:27

    Tjabel Jan En Yvonne:

    Hoi 8 friends,

    mooie foto's. Leuk om weer terug te zien. En zo hebben we ook nog een stukje Nepal gezien.

    Groetjes Tjabel Jan en Yvonne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marjo-Ter-Wilma-Michel-Tilly-John-Petra-Henri

Actief sinds 15 Juli 2008
Verslag gelezen: 1491
Totaal aantal bezoekers 61414

Voorgaande reizen:

19 Maart 2016 - 08 April 2016

8 Friends go on a trip to India and Nepal

Landen bezocht: