We zijn de weg kwijt... Haha - Reisverslag uit Jaipur, India van Marjo-Ter-Wilma-Michel-Tilly-John-Petra-Henri 8 friends - WaarBenJij.nu We zijn de weg kwijt... Haha - Reisverslag uit Jaipur, India van Marjo-Ter-Wilma-Michel-Tilly-John-Petra-Henri 8 friends - WaarBenJij.nu

We zijn de weg kwijt... Haha

Door: Marjo en Ter

Blijf op de hoogte en volg Marjo-Ter-Wilma-Michel-Tilly-John-Petra-Henri

23 Maart 2016 | India, Jaipur

Update van onze reis,

Gisteren aangekomen na een lange busrit in Jaipur, de roze stad. We hebben een bioscoop bezocht puur om de sfeer te proeven en het mooie gebouw te bewonderen. De film duurde wel even (4 uur of zo). Hoorde wellicht in veel touroperators in het programma,want we waren niet de enige toeristen in de zaal. Na 30 minuten via de exit naar buiten om vervolgens aan te schuiven op een terras met Indiaans eten en muziek en dans.
Vanochtend liep de wekker om 6:30 u.Pluk de dag. Een vol programma vandaag. Vertrek om 8 uur naar zeker 2 hoogtepunten van deze dag: de Hawa Mahal, het schitterende paleis van de Winden. Het is zo gebouwd dat de hofdames van de Maharadja onopgemerkt het straatleven konden bekijken. Het fort Amber is werkelijk een prachtig complex. Een flinke klimpartij en oppassen voor de vele olifanten op weg naar het paleis. Het was fantastisch.
Na even wat vrije tijd hebben we vanavond bij het ondergaan van de avondzon een jeeptocht gemaakt door de stad met 4 jeeps. Geweldig. Er is feest, happy holi. Een feest voor de bevolking, met zang, vuur, dans, drank en natuurlijk de verf!
Maar nu naar bed want om 5 uur vertrekken we naar Agra om daar nog wat meer te vieren met het Holi feest. En om voor de drukte de stad uit te zijn.
Tot de volgende keer, welterusten... Namens de 8 Friends.

Ps de weg kwijt omdat we nu al niet meer weten wat we gisteren gedaan hebben... Dus toch maar dagelijks verslag bijhouden.